Bristell – sprzedaż

Bristell NG-5 ULL – Rotax 912ULS – 100hp

 

Samolot Bristell w wersji ultralekkiej.Posiada najbardziej przestronną kabinę w swojej kategorii oraz dodatkowe luki bagażowe, co czyni go idealnym środkiem transportu do dalekich przelotów. Możliwość konfiguracji jako samolot ultralekki lub jako samolot LSA (w Polsce jest to kategoria Special). Dostępne wersje klasyczne, z tylnym kółkiem oraz z chowanym podwoziem.

Cena dotyczy wersji ultralekkiej, z silnikiem Rotax 912ULS (100hp) w wersji podstawowej. Ostateczna cena zależy od konfiguracji wybranej przez Klienta.

Zawiera 21% czeskiego podatku VAT. Cena netto: 70’898 Euro.

Samolot okładkowy Przeglądu Lotniczego 05/2015 – recenzja do przeczytania na stronie Bristell.LV

Dodatkowe zdjęcia o wysokiej rozdzielczości samolotu w konfiguracji z chowanym podwoziem i klasycznym zestawem przyrządów dostępne w galerii. Dostępny jest również film ze startu maszyny pokazowej.

 

Parametry techniczne

 

Bristell LSA Bristell UL Bristell HD
Gabaryty
Rozpiętość 9,13 m 8,13 m 8,13 m
Powierzchnia skrzydła 11,75 m2 10,5 m2 10,5 m2
Obciążenie skrzydła 51,06 kg/m2 45 kg/m2 57,1 kg/m2
Długość samolotu 6,45 m
Wysokość samolotu 2,28 m
Szerokość kabiny 1,3 m
Masa
Masa własna 330 kg 290 kg 310 kg
Maksymalna masa startowa 600 kg 472,5 kg 600 kg
Obciążenie użyteczne 270 kg 182,5 kg 290 kg
Pojemność zbiorników paliwa 120 l
Luk bagażowy w kadłubie 15 kg
Luk bagażowy w skrzydłach 2 x 20 kg
+4/-2g
Prędkość robocza
Prędkość przeciągnięcia z klapami
VSO
58 km/h 52 km/h 60 km/h
Prędkość przeciągnięcia bez klap
VS1
74 km/h 67 km/h 80 km/h
Prędkość manewrowania
VA
175 km/h 165 km/h 180 km/h
Maksymalna prędkość podczas wsunięcia klap
VF
139 km/h 139 km/h 139 km/h
Maksymalna prędkość poziomego lotu
VH
250 km/h 214 km/h 250 km/h
Prędkość nieprzekraczalna
VNE
290 km/h 270 km/h 290 km/h
Silniki
ROTAX 912 UL 80 Hp
ROTAX 912 ULS 100 Hp
ROTAX 912 IS SPORT 100 Hp

 

Samolot na indywidualne zamówienie. Możliwość obejrzenia podobnej maszyny po wcześniejszym umówieniu.